Uutiset

TIEDOTE: Vesaistoiminta poikkeusolosuhteissa 28.4. alkaen - Valtakunnallinen leiri siirtyy vuoteen 2021, kevät- ja syysvaltuuskunnan kokoukset yhdistetään

28.4.2020

Vesaisten kokoukset, tapahtumat ja retket on siirretty tai peruttu 30.6.2020 asti. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme tarvittaessa valtakunnallisten tapahtumien mahdollisista aikataulumuutoksista.

Vesaisille ensisijaisen tärkeää vallitsevassa koronavirustilanteessa on  koko yhteiskunnan hyvinvointi ja terveysJärjestömme haluaomalta osaltaan ehkäistä koronaviruksen leviämistä, jonka vuoksi Vesaisten Keskusliitto on linjannut seuraavaa THL:n ja valtioneuvoston suositusten pohjalta:

Kaikki piirien ja osastojen viikoittaiset tapahtumat on peruttu sekä retket on peruttu 30.6. asti tai siirretty pidettäväksi myöhemminMyös kaikki piirien ja Keskusliiton tapahtumat on peruttu tai siirretty pidettäväksi myöhemmin tai järjest-etään mahdollisuuksien mukaan virtuaalisesti. Vapaaehtoisten kokoukset järjestetään virtuaalisesti.

Vesaisten valtakunnallinen leiri 2.-5.7.2020 siirtyy vuoteen 2021. Olemme tiedottaneet leirin osallistujia siirrosta.

Vesaisten kevätvaltuuskunnan kokous järjestetään vesaispäivien ja syysvaltuuskunnan kokouksen yhteydessä Saarijärvellä 18.-20.9.2020

Taitoniekan finaali järjestetään vesaispäivien ja valtuuskuntien kokousten yhteydessä lauantaina 19.9.2020 Saarijärvellä

Vapaaehtoisten päivä ja toimitilojen avajaiset järjestetään Vesaisgaalan yhteydessä 12.12.2020

Seuraamme tilannetta ja tiedotamme lisää tarpeen mukaan. Yhteydenottoihin vastaa tarvittaessa liittosihteeri Katja Koivukoski p. 040 5338160.

Pysytään terveinä ja huolehditaan toisistamme!

Petri Honkonen